2014. november 26., szerda

6. rész- A találkozás

Halihoooo :) Most hozom a hatodik
részt. Remélem, hogy tetszik nektek
az amit írok, és szívesen olvassátok. Bocsi, 
hogy ez a rész ilyen rövid lett. Ezt 
nézzétek el nekem! Köszönööm <3
Egyébként lehet majd benne olyan, hogy 
egy képet többször beleteszek, és ez azért
lesz mert nekem pl olyan képre vn szükségem
de több olyan nincs, ezért azt kell felhasználnom.
Ezért sorry <3
Puszi Zsófi <3

"-Ahha lehet- egyeztem bele. De akkor még nem tudtam mi fog történni másnap- de most akkor mit csináljunk?..."
 -Nézünk filmet?
-Ahha. Lehet.
-Mit akartok?
-Nekem mindegy.
-Akkor. Akkor a Csillagainkban a hiba?
-Nekem az jó lesz. Még nem láttam- mondta Flóra.
-Oké. Nekem is.
-Flóra te indítsd el, én addig hozok zsepit.
-Oksii.
Mikor visszaértem a szobámba a lányok a laptopot a tvmre kötötték és a két babzsákfotelben ültek. Gondoltam akkor az ágyra fekszek. Hassal levetődtem az ágyra, és a párnámat az állam alá tettem. A film közepe fele rezgett a teló a zsbembe. Megnéztem, és láttam, hogy Máté írt. Ezt írta:


"Bocsi az estéért. Nem így terveztem. Remélem nem baj. :) Szeretlek <3"
Egyből válaszoltam neki:

"Mondtam már. Semmi baj. Így alakult, kész. Én is szeretlek <3"

Gyors elküldtem neki, de a telefont nem tettem el, mert tudtam, pillanatokon belül válaszol. Jött is a következő sms.

"Oké. Mit csináls? Nem vagy fenn facebookon. :("

"Nórival és Flórával filmezünk :D <3"

"Jaaaa. Oké. Akkor hagylak. Puszi :*"

"Neked is <3 :* Holnap beszélünk"

És eltettem a telefont. Mivel már többször megnéztem a filmet egy kicsit igen, de nem nagyon hatott meg a vége. Kikapcsoltuk a tvt és beszélgetni kezdtünk.
-Nóri mizu Gerivel?
-Megvagyunk.
-A szüleid mit szóltak hozzá?
-Háááát. Izé. Nem tudják. Délutánonként mikor együtt vagyunk, találkozgatunk a szüleim úgy tudják, hogy veled vagyok.
-Ennek nem lesz jó vége. Higyj nekem! Mi van ha mondjuk anyukáddal talizok az utcán?
-Erre nem gondoltam.
-Kérlek mondd majd el nekik. Nem akarok belőle én kijönni rosszul. Flóra is elmondta, én is elmondtam, hogy van paink. Mégis itt vagyunk.
-Az oké. De a ti szüleitek kedvesek. Az enyémek viszont szigorúak.
-És az jobb lenne neked ha később úgy tudnák meg, hogy nem te mondtad el? Abból csak nagyobb baj lesz.
-Okéé. Ez igaz. Holnap elmondom. De legyen más téma!
-Jó ötlet.
Hajnalig pletyiztünk. Nóri az ágyamban aludt. Velem együtt. Ez nem is lett volna baj, ha éppenséggel ki nem rúgja a vesémet. Mikor végre elnyugodott én is el tudtam aludni. Valamikor tizenegy órakor ébredtünk. Nagyon álmos voltam. Ez meg is látszott rajtam.


 Nem reggileztünk már akkor. Nóri felöltözzöt és hazament. Mondtuk neki, hogy mradjon ebédre, de azt mondta, hogy inkább hazamegy. Gondolom a szüleivel való beszélgetésen akart minél gyorsabban túl lenni. Ebédig megtanultam az anyagot ami maradt. Ebédre rántotthús volt meg hasábkrumpli. Ettem rendesen. Közben megkérdeztem anyut, hogy elugorhatok e a plázába mert elfogyott a korrektorom, meg a szájfényem is fogyóban van.
-Tegnap egész délután ott voltál. Nem volt időd?
-Elfelejtettem. Mehetek?
-Egyedül?
-Szerintem igen. Mátét az ilyenek nem érdeklik, mindenki más meg vasárnap délután tanul. Ha tanul.
-Te?
-Én már megtanultam.
-Biztos?
-Ahha.
-Akkor miattam menjél. Pénzed van?
-Szerintem az van.
-Oké. 
-Köszönöm az ebédet!
-Egészségedre! Sütit kérsz?
-Hát most köszi nem.
-Jó.
Felmentem átöltözni. Nem tudtam mit vegyek fel. Így kivettem ezt azt a szekrényből és magamra vettem. A végére egész jó lett az összkép.



Míg mentem a plázába az egész uton végig nyomkodtam a telóm. Mikor odaértem bemntem a müllerbe. Mivel ott nem volt olyan korrektor amit én szeretek, mentem át egy másik boltba. Mikor végeztem gondoltam körülnézek még a szempillaspiráloknál is. Mikor odamentem egy ember leszólított.
-Jó napot kívánok!
-Jó napot!
-Egy kérdésem lenne magához.
-Hozzám?
-Igen. Tudja. Én a Loreal Paris-tól jövök. Az előző modellünk távozott a cégtől. És a helyére keresünk valakit. Lennne hozzá kedve?
-Hát igazából én még 18 éven aluli vagyok. És bár tetszik az ajánlat ezt még a szüleimmel is át kell beszélni.
-Igen ezt megértem. Arról lehet szó, hogy odaadom önnek a névjegykártyámat és ha megbeszélte a szüleivel felkeres?
-Igen. Azt megköszönném. Egyébként. Innen lehet mégnagyobb  dolgokat elérni? Vagyis, hogy ez így hol lesz? Meg. Na. Igazából nem értem- mondtam teljesen összezavarodva.
-Ez igazából úgy van, hogy ha a szüleid megengedik akkor lenne egy casting. Akit ott kiválasztunk ő lesz a Loreal Paris új modellje. Tehát az új szempillaspirálokat és az ehez hasonló új termékeinket majd neki kell reklámozni. Az adott személyből később nagyon sikeres, befutott modell lehet. 
-Hát ez nagyon tetszik. Akkor kérhetek egy névjegykártyát?
-Igen. Itt is van. Ezen a számon el fognak érni. Köszönöm szépen. Viszont látásra!
-Viszlát!- mondtam majd elindultam. Nagyon fel voltam pörögve. Mikor hazamenem olyan 4 óra lehetett. Nem tudtam, hogy anyáékat még ma este megkérdezzem e. Olyan szempontból jó lett volna, hogy akkor fel is tudtuk volna hívni a pasast. De lehet, hogy egy kicsit puhítani kellene őket. Egyszer élünk. Gondoltam magamban, és lementem a nappaliba. Apa filmet nézett, anya pedig vasalt. Gondoltam odamegyek anyuhoz. 
-Mizu?
-Semmi. Képzeld el mikor elmentem a plázába egy ember leszólított. A szempillaspiráloknál. És egy "munkát ajánlott"- mondtam miközben ilyen jelet mutattam két-két ujjamból. Anyu értetlen fejet vágott, ezért folytattam- A Loreal Parsinál. Modellkedés.
-Tehát. Miután szóbaálltál egy idegen embrrel egy munkát ajánlott neked. Hogy modellkedj a Loreal Parisnál. Erre te?
-Erre én azt mondtam neki, hogy mivel még nem vagyok 18 ezért megkérdezem a szüleimet. Amúgy egyből elvállaltam volna. És akkor mondta, hogy akkor ad egy névjegykártyát, és ha eldöntöttük felhívjuk.
-És te neked ez tetszik?
-Ezt ugye nem kérdezed komolyan?? Örök álmom, hogy modell lehessek. És mivel ha megcsinálhatjuk akkor ezek Magyarorszégon kábé egy év múlva jön ki. Addig Japán, Kína, New York, London, Párizs, Milánó és még sorolhatnám. Ebben én nagy karriert látok.
-Van benne valami. Ennek van díja?
-Nincs. Ők kértek fel, ezért nincs. Ha csak úgy odamennék, hogy fényképezzenek le azért kéne fizetni.
-Tehát ez díjtalan.
-Igen. Sőt még lehet, hogy pénzt is kapok érte.
-És mi lesz a sulival?
-Mi lenne?
-Hát. Ha esteleg megengedem. És esetleg jól siekrülnek azok a képek. És esetleg összejön neked ez az egész. És esetleg majd hívnak több helyre modellkedni. Hogy fosz tanulni?
-Ezt nem tudom. De majd tuti kialakul. Max. egy magántanárral.
-Ezt majd még megbeszéljük. Maradjnk annyiban, hogy hívjuk föl azt a pasast, hogy benne vagyunk. De csak akkor ha ottlehetek a fotózáson.
-Persze. Jujjj de köszönööööööm. Istenem. Nem hiszem el. Komolyan? Vííííí. 
Nagyon nagyon boldog voltam.


El sem tudtam hinni. Elővettem a névjegykártyát a telótokomból, és kihangosítva felhívtam azt a pasat. Sokadik csörgésre, de felvette.
-Halló! Én Palvin Barbara vagyok. Ma találkoztam önnel. A modellkedéssel kapcsolatben.
-Ja igen! Megvan. Máris döntöttek?
-Hát igen. Igazából a szüleim beleegyeztek. Azt mondták lehet.
-Hát ennek nagyon örülök. Majd be kéne jönnie ide hozzánk valamikor.
-A fényképezés miatt?
-Nem. Most még csak az ilyen szerződéseket írnánk alá.
-Ahha értem. És anyukám ő jöhet velem?
-Igen. Az jó lenne, mivel kell egy szülői beleegyezés. A hétfő délután önöknek megfelel?
Anyura néztem aki bólintott.
-Igen az nekünk jó lesz. Négy óra?
-Rendeben. Akkor holnap négykor találkozunk.
-Hova kell menni?- kérdeztem mielőtt leteszi. Gyors megmondta a címet, és el is köszöntem- Akkor köszönöm szépen. Viszont hallásra!
-Viszhall!
Majd megszakadt a vonal. Megfogtam a telóm, és felindultam a szobámba. De visszafordultam, és megöleltem anyát. 
-Köszönöm!- ezt súgtam a fülébe.
Csak egy puszit kaptam a fejemre.

Sophie <3 

2 megjegyzés:

  1. Szia Zsófi!
    Teszik a blogod meg minden!
    De egy dolgot nem értek, most Palvin Barbara vagy Kardos Kinga a lány neve?
    Xx S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa!
      Igeen tudom, ez nagyon sok helyen hiba foleg az 5. es 6. részben, de most az írást felbe is hagytam, hogy mindenhol pontosan kijavitsam. Remelem elmiatt nem haragszol ram te se, illetve mas sem❤
      Holnap estere minden pontos lesz ;),

      Törlés