2015. március 12., csütörtök

18. rész- A meglepetés vendég

Halii ^^
Szóval itt a beígért tizennyolcadik rész! ;)
Ezt most azért hozom, mert szülcsi-napcsim van, és jó kedvem :D
Köszönöm azt a 2500+-os oldalmegjelenítést! Fantasztikusak vagytok ❤
Nemsokár új design lesz! :D
Ha tetszik a rész pipöljatok, komizzatok és iratkozzatok fel! ☺
Jó olvasást, puszi Zsófi


"Szia anyu! Szóval most beszéltünk Flórával. Áron szakított vele. És nagyon magányos... És beszélgetésre meg társaságra van szüksége.... Persze itt vagytok neki ti, de nem a barátnői vagytok. Szóval arra gondoltam, hogy mi lenne ha eljönne hozzánk. Ha kell még a jegyét is állom! De ez fontos lenni! Puszi és szeretlek Barbi xx"


Nem kellett sokat várnom anyu smsére jött is a válasz.



"Szia Kislányom! Nem is tudom mit mondjak. Bementem Flórához, és hát nem nézett ki valami jó. Lehet, hogy jót tenne neki? Nem tudom... Tudod mit? Legyen! Apád megrendeli a jegyeket. Ha jól nézem este fél tizenkettőkor érkezik meg a gép New Yorkba. Menjetek ki érte rendben? Puszi és szeretlek Anyu"


El sem hittem, hogy anyu hagyja! Örömömben felsikítottam.

-Na mi az? Jöhet?

-Igen! Víííí! Ez így annyira jó! Majd ki kell menni érte a reptérre. Most ezt még megbeszélem anyuval, meg utána beszélek vele is aztán aludjunk!
-Oké.
Gyorsan felhívtam anyuékat, megbeszéltünk pár részletet, utána beszéltem Flórával aki majdnem elájult, hogy idejön. Mondjuk szerintem inkább a srácok izgatták mint New York, de mindegy.
-Na most már aludhatunk?
-Persze!- adtam neki egy csókot.
-Jóéjt kicsim!- mondta, és feltűnt, hogy ma már többször hívott így, de ezen csak elmosolyodtam.
-Neked is!
Szorosan magához húzott, és már aludhattunk is.
Másnap reggel időben felkeltünk, hogy beérjek az ügynökségre. Eszembe jutott, hogy ma éjjel jön Flóra, ez is rádobott egy lapáttal a hangulatomra. Ma haj és ruhapróba, holnap pedig fotózás lesz. Alig várom! Mire Niall felkelt én már a konyhában voltam és a pirítósokat kentem meg nutellával.
-Jóreggelt!- mosolyogtam rá.
-Neked is! Hogy aludtál?
-Jól.
-Akkor örülök. Mára mi a progi?
-Hát. Most megyek az ügynökségre, jövök vissza a hotelba, aztán kocert nektek. Ugye mehetek?
-Persze! Ez egyértelmű!
-Akkor oké! Tehát koncert, utána megyünk a húgomért, majd egy kiadós alvás, mert holnap fotózás.
-Oké. De ugye velem alszol, nem a húgoddal?
-Persze! Hogy a francba kérdezhetsz ilyet? Ki nem hagynám!
-Akkor megnyugodtam! Mit csinálsz?
-Nutellás pirítós.
-Úúúúú! Akkor együnk!
-Oké.
Gyors reggeli után készülődni is kezdtem. Egy farmeringet egy cicagatyát meg egy bakancsot kaptam magamra.



-Gyönyörű vagy!- csókolt meg.
-Köszönöm!
-Elkísérjelek?
-Neked nem kell menni?
-Nekem még van egy órám.
-Jaaa! Tegnap Dáviddal úgy beszéltük meg, hogy ő ma Sonjával meg Sophieval lesz. Krisz meg... Őt nem tudom.
-Mindegy. Elviszlek!
-Oksi.
Felvettem a kabátom meg kezembe kaptam a táskám és elindultunk. Lenn nem voltak paparazzik, gyorsan eljutottunk a kocsiig. Az egész utat végigbeszélgettük, és megígérte, hogy lefoglal egy szobát Flórának.
-Köszönöm! De most itt vagyunk.
-Oké. Kb mikor végzel?
-Ammm. Nem tudom. Kettő-három körül.
-Arra küldök érted kocsit, jó? És akkor az a stadionhoz hoz.
-Nem jó. Beszélni akarok Sonjáékkal is, meg át is kell öltöznöm.
-Nem baj. Küldök kocsit az visz a hotelhoz, megvár, aztán hoz hozzánk.
-Oksi. Na szia!
-Szia! Este találkozunk!- mondta két csók között.
-Rendben. Szeretlek!
-Én is!- mondtam neki egy utolsó csók után és bementem.
A recepción megismertek így gyorsan beengedtek. Felmentem az emeletre és bementem a sminkes szobába ahol a fodrászmű is van.
-Jóreggelt!
-Áhh szia Kinga!
-Milyen hajat találtál ki nekem?- néztem Tomra- a fodrásznak az a neve- mosolyogva.
-Nem gondoltam bonyolultat, mert a smink úgyis eltereli a figyelmet.
-Oksi! Az jó ötlet.
-Akkor üljél is le, elkezdmem.
-Oké!
-És Niallel hogy vagytok?
-Jól. Nagykn jól megvagyunk.
-Az tök jó!
Négy-öt féle haj is ki lett próbálva, de végül annál maradtunk, hogy lesz kibontva is meg úgy is, hogy konytyban. Ennek a kiválasztására kellett három óra. Ezután az ügynökség büféjében gyorsan megebédeltem, és mentem is ruha próbára.
-Sziasztok!
-Szia Barbi! Megjöttél?
-Ahha! 
-Tom milyen hajat gondolt neked?- kérdezte Brigitte, a stylist. És azért, mert miután kiválasztottuk a hajam kértem, hogy vasalja ki. Martha is kisminkelt egy kicsit.
-Hát. Egyszer lesz konytyban a hajam meg lesz kibontva is.
-Oké. Nézek valami ruhát, de te is keresgélj!
-Rendben!
Annyi ruhát amennyi Brigittenek volt még soha nem láttam egy helyen! Elképesztő! Végül az egyik ruhát én, a másikat ő találta meg. A konytyhoz egy ilyen mustársárga overál lesz, a kibontott hajamhoz pedig egy vajszínű ruha, aminek az élei fekete műbőrből vannak megcsinálva. És kerestünk egy harmadik ruhát, ha esetleg szükség lenne rá. Fél háromkor végeztem és ahogy kiléptem az ügynökségről egy nagy fekete terepjáró állt a parkolóban. Szinte biztos voltam benne, hogy értem jött, de mikor odajött hozzám és megkérdezte, hogy én vagyok e Barbi, tuti volt. Útközben kiderült, hogy az ember neve Paul a srácok egyik biztonsági őre. A hotelhoz vitt, és mondtam neki, hogy menjen el nyugodtan, majd felhívom ha jönnie kell. Bementem a hotelba és tudtam, hogy El és Sophia már a srácokkal van, egyedül kell készülődnöm, de előtte bementem Sonjáékhoz. Bekpopgtam és Dávid nyitott ajtót.
-Szia Barbi! Hogy ment?
-Tök jól! Megvan minden!
-Akkor oké! Mizu?
-Csak azért jöttem, hogy megkérdezzem, minden ok?
-Persze! Gyere beljebb!
Ahogy beléptem sokkal nagyobb rend fogadott mint ami a mi szobánkban volt. Itt is kupi volt, de sokkal kisebb mint nálunk. 
-Szia Sonja!
-Halii!
-Na mizu? Kibékültetek?
-Ahha. Úgyhogy ma ilyen családi napot tartunk!
-Az tök jó! Egyébként éjjel jön Flóra.
-Igen? Hogyhogy?
-Ahha. Mert szakított a pasijával és szomorú. Úgyhogy eljön pár napra. Holnap bejöhet a fotózásra?
-Biztosan. 
-Szupi. És mi van Krisszel? A napokban alig láttam....
-Talált valami nőt. És éjjel-nappal vele van.
-Ja érteem! De én el is megyek, mert készülődnöm kell. Jöttök?
-Most nem fog menni. Elmegyünk kajálni. Nem baj?
-Ja dehogy is! Éreztétek jól magatokat! Holnap találkozunk! Viszont azt mondták, hogy jó lenne korán kezdeni, hétre megyek!
-Oké! Akkor háromnegyedkor találkozunk a recepciónál.
-Oksi. Na puszi!
-Szia!
Elmentem a mi szobánkba és egy kicsit pakoltam aztán elkezdtem készülődni. Nos.... Nem gondoltam, hogy annyira ki kéne öltöznöm, hisz ha Niall tényleg szeret akkor fogadjon el úgy amilyen vagyok. Egyébként pedig olyan stílusú mint az ő öltözködése. Felvettem az egyik kedvenc pulcsim, és a fejembe húztam egy sapkát. 



Úgy gondoltam, nem tudok mit csinálni, felhívtam Pault, hogy jöjjön értem. Pár perc múlva ott is volt.
-Szia!
-Szia! Mehetünk?
-Ahha! A srácok még próbálnak?
-Ne is mond! Mintha szívtak volna valamit! Nem lehet velük bírni! Olyanok mint az óvodások.
-De ezért szeretjük őket nem igaz?
-Dehogynem!
Innentől csendben mentünk el a stadionig ahol óriási volt a tömeg. A hátsó bejáraton át bementünk, és a fiúk pedig énekeltek. Zene meg minden nélkül. Nem akusztikus volt, mert semmi hangszer nem volt. Akapella. Csendben figyelte őket midneki annyira fantasztikus volt! A hangjuktól a hideg rázott. Mind az öt srácnak fantasztikus a hangja, de azok a hangok amiket Harry ki tud énekelni. Atya úr isten! Mikor befejezték mindenki, de mindenki tapsolni kezdett.
-Azta! Ez lenyűgöző volt! Srácok ezt el kell énekelnetek!- mondtam.
-Biztos, hogy nem.
-Oké. Ha ma nem is, de holnap igen! Addig még gyakoroljátok párszor és istenem ez olyan lesz!
-Nem hiszem...- mondta bizonytalanul Zayn.
-Mond! Te teljesen hülye vagy? Ebben a szobában aki hallotta, hogy ti most mit énekeltetek a hideg rázta, ebben biztos vagyok! Nem bánnám ha befejeznétek ezt az önsajnáltatást és koncentrátálnok!- mondtam, és mindenki meglepődött azon, hogy így felszólaltam. Tudják, hogy megmondom a véleményem, de erre nem számítottak. Kivéve Niall. Ő tudta, hogy ilyen is tudok lenni- Egyébként szia!- léptem oda a barátomhoz és egy gyors csókot adtam neki.
-Szia! 
-Komolyan mondtad?- nézett rám Zayn.
-Mit?
-Hogy mindenkit a hideg rázott.
-Persze! Engem legalábbis! Fantasztikus volt! Nincsenek rá szavak!
-Engem is!- szólt közbe El. És őt követte sorban mindenki. Senki nem maradt ki. Mikor végeztek önelégülten bólintottam egyet.
-Látjátok? Holnap hallani akarom!
-Oké. Gyakoroljuk még.
-Köszönöm!- mondtam és megöleltem Niallt.
-Mi ez a ruha?
-Hmm?- néztem föl rá.
-Tök jól nézel ki, csak nem az ilyeneket szoktam meg tőled.
-Én se lehetek mindig a toppon! Nem volt kedvem kiköltözni. Ugye nem baj?
-Dehogy is! Persze azokban a miniruhákban szeretem nézegetni a combjaid, de ez is tökéletes. Éjjel meg majd nézegetem a csodás tested!- mondta és hosszan megcsókolt.
-Azt várhatod!
-Ammmmmmmm. Hahóóóóó!- jött egy hang az ajtó felől. Mindenki odanézett, de én egyből odarohantam.
-Hát te mit keresel itt?- néztem rá mikor elengedtem a szoros ölelésemből.
-Volt egy előbbi járat. Gondoltam megleplek!
-Ez sikerült!- Mivel magyarul beszéltünk senki nem értette, és senki nem tudta ki ő, csak Niall- Ja! Ő itt a húgom, Flóra. Flóra, ők itt! Mindenki. A lényeg talán Harry, Louis, Zayn, Niall, Liam, El, Sophia, Josh, Sandy, Dan és  Jon!- mutattam be a fontosabb embereket a húgomnak mire ő csak sikítozni kezdett.
-URAM ATYÁM! EZT NEM HISZEM EL! EGY ÁLMOM VÁLT VALÓRA!- mondta és sírni kezdett. Niall súgott valamit Harrynek aki egy aprót bólintott, odament hozzá és szorosan megölelte.
-Héééé jól vagy?
-Igen. Igen, bocsi! Akkora egy lúzer vagyok!
-Mi? Dehogy vagy az! Ne sírj! Na gyere! Töröld meg az arcod, aztán mind csinálunk egy nagy képet ami megy mindenhova!
-Komolyan?
-Persze!- törölt le egy könnycseppet az arcáról, és egy puszit nyomott az arcára. Flóra megtörölte az arcát, én pedig odamentem Harryhez és megöleltem.
-Köszönöm!
-Nincs mit! Gyönyörű húgod van!
-Harry! Ő tizenöt éves. Te tizenkilenc. Az nem is sok....Nem lesz sok pár év múlva, de egyelőre az. Annyit kérek, egy kicsit majd legyél vele! Jót fogsz neki tenni! Mint barát!
-Oké. Mindenképp!
-Mégegyszer köszönöm!
-Mégegyszer nincs mit!
Paul mondta, hogy megcsinálja a képet. Végül beálltunk a fal elé, és a srácok jó ötletnek tartották, ha az ölükbe kapnak minket, így én Niall, El Louis, Sophia Liam és Flóra Harry ölében röhögött. Zayn próbálta felemelni Josht, de nem jött neki össze. Mind a kamerába mosolyogtunk, de lett egy olyan kép is ahol Niall megcsókol. Tudtam, hogy amint hozzám kerül az a kép, a háttérképem lesz. Viszont a fiúknak próbálni kellett, így mi lányok elvonultunk ugyanabba a szobába amiben Ellel ültünk pont egy hete. Sophia valahonnan szerzett egy csomó csokit és miközben megettük beszélgettünk.


Flóra még nem teljesen tud angolul, idénre tervezi a középfokút, ami miatt nagyon büszke vagyok rá. Tehát angolul beszélgettünk és amit nem tudott elmondani, abban én segítettem neki.
-Szóval mi is történt?
-Tök jól megvoltunk aztán tegnap hívott, hogy nem szeretné tovább folytatni, mert hogy mit tudom én. A lényeg, hogy Gabiék tele beszélték a fejét mindenféle hülyeséggel, hogy megcsalom meg ilyenek, aztán végül elhitte. Ja! És ez nem elég! Tegnap hívott a Kata, tudod még a normálisabb, hogy menjek fel facebookra. És felmegyek, erre mi fogad? Kapcsolatban van. Gabival! Mondom ilyet bika nem baszott! Mikor én mondtam neki, hogy állítsuk át nem akarta, ennek meg egyből megcsinálja!- sírra el magát.
-Shhhhhh! Semmi baj! A pasik ilyenek! Nem éri meg sírni miattuk!
-Tudom, de annyira fáj!
-Elhiszem!
-Neked olyan jó, hogy nem szeretted Mátét!
-Na azt inkább hagyjad! Az is együtt van Nórival!
-Kinga...
-Mondjad!
-Megcsalt!
-Mi? Áron téged?
-Nem. Máté téged.
-Komolyan?
-Ahha.
-És ezt mikor tudtad meg?
-Aznap éjjel mikor eljöttél. Ő is indult el és véletlen elszólta magát, hogy nem haza megy.
-Azt tudod, hogy kihez?
-Nem...- tudtam, hogy tudja, hisz én is tudtam. Vagyis én csak sejtettem, de azok után akivel "tovább lépett" rajtam, nem volt nehéz kitalálni.
-Nórihoz ment ugye?
-Igen. Honnan tudod?
-Beszéltem vele. Mondta.
-Sajnálom!
-Ne! Mondj! Ilyet! Mert ez nem így van.
-Igaz. Mi lesz most velem?
-Nem tudom. Fél év! Ki fogod bírni! Miattam sokat piszkálnak?
-Nem igazán. Igazából olyanokkal, hogy tényleg együtt vagytok e, ha igen hozok e neki valamit a szobádból meg ilyenek.
-Ugye senkinek nem vittél semmit?
-Dehogy is! Azt mondtam, hogy nem beszéltünk.
-Oké. Viszont attól félek, hogy mi lesz a reptéren mikor hazamegyünk....
-Az még érdekes lesz.
Még nagyon sokáig beszélgettünk, már Harrynek kellett szólni, hogy lassan kezdődik a koncert. Arra mentünk ki, hogy ők öten öltöznek.
-Harry! Te most komolyan azért hívtál ki minket, hogy nézzük, hogy hogyan öltöztök?- nézett rá Flóra.
-Én nem bánom!- mondtam és odamentem Niallhez és átöleltem. Nem érdekelt, hogy egy alsógatya van rajta össz-vissz.
-Az egyből gondoltam- forgatta meg a szemeit Flóra, de nem foglalkoztam vele.
Niall lágyan megcsókolt, és én átkaroltam a nyakát. Sikerült úgy elhelyezkednünk, hogy a csípőm pont hozzáérjen az ágyékához. 
Jézusom ez meg akar ölni!- gondoltam magamban. Az az érzés.... 
-Srácooook! Menjetek szobára! Vannak itt kiskorúak is!- mondta Liam és Flóra felé mutatott.
-Ő is az!- nézett rám Harry.
-Még mindig ezen lovagolsz? Fejezd már be!
-Nem!
-Öt perc kezdésig- jött oda Paul. Niall még mindig csak egy alsógatyában volt- Niall az a sok lány biztosan örülni fog neki ha így mész ki énekelni, de Kinga nem biztos- mondta mire én felröhögtem.
-Nekem mindegy. Én mondtam neki, hogy féltékeny típus vagyok, döntse el ő. Egyébként felöltözhetnél- néztem rá.
-Oké- magára kapott egy gatyát meg egy pólót, a tükörbe nézett és a haját kezdte el igazítani. De nem lett jó.
-Gyere ide! Megcsinálom a hajad!- mondtam, mert nem bírtam tovább nézni a szernecsétlenkedését.
-Köszi! 
Beletúrtam a hajába, és, hogy egy kicsit izgassam,  cirógattam az arcát és kis puszikat adtam a szájára. 
-Barbi! Fejezd be! Ha így folytatod nem megyek én sehova énekelni, hanem beviszlek az egyik szobába.
-Elég csábítóan hangzik!- húztam tovább az agyát.
-Khmmm. Jó lenne kezdeni!- mondta végül és ott hagyott. Odamentem a többiekhez és telefonozni kezdtem.
-Hát neked mikor lett új telefonod?- nézett rám a húgom.
-Ja! Hát az úgy volt, hogy mikor összejöttünk elolvastam egy cikket. És kiakadtam. A szoba másik végébe dobtam a telefonom. És sikerült fejjel lefelé esnie, és betörött a képernyő. De baszottul. Tehát kellett egy új teló. És annyi fizut kaptam, hogy nagyon. Érted. És mondtam Niallnek, hogy másnap veszünk egyett, de adott. Érted? Csak úgy elővett a bőröndjéből egy iPhone 6Plust. Mondta, hogy fogadjam el, aztán mondtam, hogy csak úgy ha a felet kifizetethetem. De végül nem hagyta.
-Jaaaaa! Vágom! 
A srácok felmentek a színpadra és kezdték is a koncertet. Flóra el volt tőlük ájulva- persze leginkább Harrytől- és végig ugrálta meg énekelte az egész koncertet.


Mikor két órával később vége lett lejöttek a színpadról. Niall nyakába ugrottam, megcsókoltam és mondtam neki, hogy nagyon ügyesek voltak. A többieket is megöleltem. 
-Nem megyünk el valahova?- kérdezte Harry.
-Flóra?
-Nekem oké.
-Akkor miattam mehetünk, de Flóra  nem iszik semmit!- néztem a húgomra- Max koccint!
-Oké...
-Akkor menjünk!- mondta Zayn és el is indultunk a kijárat felé. Beültünk két kocsiba és el is indultunk. Oda mentünk ahova egy hete is indultunk, de most a srácok vezettek. Egyébként semmi nem látszik meg rajtuk, hogy bármi is történt volna, kivéve Liam keze, ami ugye eltörött. Mikor odaértünk megvettük a belépőket, mindenki kapott egy karszalagot. A kabátjainkat letettük a ruhatárba és el is mentünk egy hátsó boxba. Mindenki leadta a rendelését. Harry és Louis felajánlotta, hogy nem isznak, hogy legyen ki visszavezessen a hotelba. Örültünk neki, mert mindig ők azok akik legjobban be szoktak rúgni. Tehát rajtuk kívül mindenki kért egy koktélt- ennyit még a húgomnak is engedtem- és koccintottunk. Tök jól beszélgettünk, Niallnek meg Liamnek egész jól csúsztak egymás után a rövid italok, és mi a lányokkal épp táncoltunk, mikor úgy gondoltam elég lesz az alkoholból. Kivettem a kezéből a poharat.
-Héééé! Azt add vissza!
-Nem!
-De!
-Nem!
-Kérleeek!
-Oké. Itt van, de akkor ma nem velem alszol és beszélsz!
-Akkor nem is kell nekem az!- mondta és odahúzott magához.
-Gondoltam!
-Táncolunk?
-Nem. Eléggé sokat ittá...- kezdtem el, de nem hagyta befejezni, mert ajkait az enyémekre tapasztotta, és eléggé összhangban voltak. Folytattuk amit koncert előtt elkezdtünk és megint ugyanolyan jó volt. Vagy talán még jobb is. Most, hogy Niall részeg egyáltalán nem fogta vissza magát, amit én galád módon ki is használtam. Ott álltunk egy csomó ember között, vadul csókolózva- vagy ahogy a tini könyvekben mondanák "majdnem lenyeltük egymás"- és senki nem ismerte fel. Hála istennek!
-Niall! Én nagyon szeretlek, de nem akarom kihasznáni, hogy nem vagy józan. Oké?
-Kicsiiiim!
-Niall! Majd ha józan leszel, oké?
-Oké. De most gyere vissza kéne mennünk.
-Menjünk!
Megfogtam a kezét és visszasétáltunk a többiekhez.
-Hát ti merre voltatok?- nézett rák Louis.
-Gondolom nagyon szerették egymást- kezdte el a szopatást Harry is.
-Öhmmm. Csak kimentem levegőzni, és Niall utánam jött.
-És ezt ki hiszi el?
-Engem az nem édekel- mondtam es az asztalunkról megfogtam valami piát és meghúztam. Rájöttem, hogy valami baszott erős Jack Daniels volt az, a torkomat csak úgy marta. De mikor leért melegséggel töltött el.


Éjfélkor mondtam, hogy én megyek vissza a hotelba, mert holnapra pihennem kell, így jöttek a többiek is. Amint visszaértünk Flóra gyorsan bechekkolt, a mellettünk lévő szobába, és mindenki elment a saját szobájába. A húgomnak még mondtam, hogy reggel hétkor indulunk, arra legyen kész. Bementünk Niallel a szobánkba, és mondtam, higy elmegyek tusolni.
-Csatlakozhatok?
-Niall. Inkább aludjál!
-De nélküled nem megy!
-Akkor sietek!
-De jöhetek én is?
-Niall! Kérlek!
-Ahh. Oké.
Gyorsan bementem a fürdőbe, és alig álltam be a tus alá mikor nyílt az ajtó. Ezt nem hiszem el! Mikor részeg nem lehet vele bírni!
-Mit csinálsz?
-Jöttem tusolni.
-De most én fürdök!
-Akkor kapcsolom a kellemest a hasznossal!
-Nem tudlak megakadályozni, ugye?
-Nem, nem igazán- mondta, mire én csak megforgattam a szemem.

 

Bármennyire is próbáltam nem kimutatni azt, hogy ezt mennyire várom, de nem hiszem, hogy sok sikerrel. Mivel semmi, ruha nem volt rajtam, próbáltam eltakarni a női testrészeimet, nem sok sikerrel. Niall szép lassan levetkőzött, csak, hogy húzza az agyam, de mikor már rajta sem volt semmi végre beállt mellé a kádba.
-Csak elértem, hogy együtt fürödjünk!- mondta miközben hátulról átölelt és belepuszilt a nyakamba. Fejem a vállára hajtottam, és úgy éveztem a kényeztetését. Testem hozzásimult az övéhez, egyszerűen fantasztikus volt. Egy ideig még így voltunk, de végül ő volt az aki elengedett.
-Megmoslak, jó?
-Ezek után nem merek nemet mondani neked!
-Jól teszed!
Nyomott a tenyerébe egy kis tusfürdőt és a vállammal kezdte. Majd a hátam, a derekam. Szembe fordult velem és előről is jól betusfürdőzött. Lemosta rólam, miközben én vér vörös fejjel élveztem. Nagyon zavarban voltam. Utána ő következett, ekkor a fejem már szó szerint lángolt. Egy órán át áztattuk magunkat, de végül befejeztük. Elvette a törülközőm a polcról és jól belecsavart. Kimentünk a fürdőből és magamra kaptam a pizsim. Niall bebújt mellém az ágyba, magához húzott, átölelt.
-Bocsi, hogy úgy letámadtalak!
-Eddig nem akartam, de most, hogy megtapasztaltam már tudom, hogy mit hagytam ki. Viszont... Szerinted az nem baj, hogy tizenhét vagyok?
-Nem. Nem hiszem. Egy ilyen dolgot ne korhoz kössél hanem szerelemhez!
-Oké. De...
-Héééé! Nincs de!
-Rendben. Nincs de! Szeretlek!
-Én is szeretlek. Nagyon-nagyon szeretlek!- mondta, majd hosszan megcsókolt- De most már aludjunk rendben?
-Oké! Jóéjt!
-Neked is!- egy puszit nyomott a fejemre, és már aludtunk is.
Reggel az ébresztőre keltünk hajnali hatkor. Kerek öt órát aludtunk.
-Mmmmm. Jézus úr isten! Én meghalok! Nem bírok felkelni!- nyögtem fel.
-Ez nem fog menni! Minek ilyen korán kelni?
-Mert meg kell mosni a hajam!
-De te így vagy gyönyörű!
-Köszönöm! De ez nem elég. Egy világnak kell szépnek lennem!
-Az nem elég ha nekem szép vagy?
-Nekem az teljesen elég. Viszont azoknak akik erre a pénzt adják nekem nekik nem.
-Hát jó.
Odahajoltam hozzá és egy gyors csók után el is menem hajat mosni. Sietnem kellett, hogy meg tudjam rendesen szárítani. A tus alatt énekelgettem, és mikor végeztem el is kezdtem törölni. Bekapcsoltam a hajszárítót, és egész gyorsan kész lettem. Olyannal különösebben nem foglalkoztam, hogy beszárírsam, mert tudam, hogy Tom be fogja. Mikor kimentem a fürdőből Niall az ágyban feküdt és valami éjjeli meccs ismétlését nézte, kezében egy tál müzlivel.
-Jóétvágyt!
-Köszi!
-Nem vagy másnapos?
-De... Egy kicsit. Elmondod mit csináltam?
-A lényeg, hogy együtt tusoltunk.
-Na azt nem tudnám elfelejteni még ha akarnám se.
-Egyébként meg semmi különlegeset.
-Tehát semmi olyat amit te nem akartál volna?
-Dehogy is!
-Akkor oké. 
-Hozok magamnak egy tál.... Basszus! Ma nem ehetek amíg nem lesz vége! A kurva életbe! Eszek egy almát.
-Egyél egy almát! 
Megfogtam egy almát és beleharaptam. Ránéztem az órára és láttam, hogy már félhét múlt nyolc perccel. Gondoltam szólni kéne neki, ha nincs is fenn, jó lenne ha összeszedné magát. De ha én keltem az olyan egyszerű! Nem, valami kellett neki amitől már most ilyen korán reggel jó kedve lesz. Harry! Ő még tuti alszik.... Nem érdekel!
-Niall! Át kell mennem Harryhez! Sietek!- adtam neki egy gyors csókot és már mentem is. Bekopogtam Harryhez, és nem tudom hányadik kopogásra végre ajtót nyitott. Egy szál alsógatyában állt előttem. 


Nem volt olyan rossz a felsőteste, persze Niellé volt a best.
-Barbi? Baj van?
-Segítség kell!
-Niall nem tud?
-Nem.
-Ahh. Mondjad!
-Fel kéne kelteni a húgom. És rád tuti nem haragszik meg ha felkelted. Kérleeek!
-Komolyan?
-Ahha!
-Utána aludhatok tovább?
-Miattam.
-Oké. Akkor veszek egy gatyát.
-Ha így maradsz akkor tuti felkel. És a biztosra kell menni!
-Ezt te sem mondod komolyan?!
-Ne sajnáltatsd magad, nem áll jól!
-Haha. Na keltsük fel a húgod, akinek az agyi szintje tuti a kétszerese a tiednek!
-Harry én mondtam már, hogy imádlak?- néztem rá, és ezt most gúnyosan kérdeztem, de egyébként tényleg imádom mint havert. Flóra szobája előtt megálltunk, megvártam míg bekopog, de utána ott hagytam. 

*Flóra szemszöge*

Még nem teljesen álltam át az itteni időre, a gondolataim amúgy is Áronon jártak. Meg... Meg Mátén. Igen rajta. Azért, mert nekem ő olyan dolgokat mondott és olyat tett amit soha nem fogok neki megbocsátani. Ezt senkinek nem mondtam el, azért is, mert akkor sokkal nagyobb az esélye, hogy Barbi megtudja. És mikor ők elkezdtek járni Máté engem megcsókolt. Az a fiú soha nem szerette a nővérem, csak kihasználta. És még van pár dolog amiről nem tud. Az ő osztálytársai és az enyémek nagyon jóban vannak. A Nóriék meg a Julcsiék. Kiderült, hogy Máté még azzal a szarkeverővel is együtt volt. Mikor Barbival is. És még jó sok másik lánnyal. De ezeket ő soha nem tudhatja meg! Szeretik egymást Niallel, és nem akarom, hogy bármi közbejöjjön nekik. Látszik, hogy ez, hogy ők megismerkedtek valami csoda. Összeillenek, cukik együtt meg minden. És megint a legfontosabb. Szeretik egymást, és mindent megadnának egymásért. Viszont az én szerelmi életem romokban hever. Mindenki tudja, hogy Harry bejön nekem, és ezen az sem változtatott, hogy idejöttem. De én úgy döntöttem, nem szeretnék pasit, először szeretnék igazi barátokat. És úgy gondolom a srácok erre megfelelők. De Harry iránt nem tudok kevesebbet érezni!

Sophie ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése